خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیا می داند در زیر این آسمان، اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد، آن کسی که حرفی برای گفتن دارد و می تواند دنیا را نجات دهد رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۰۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: از ویژگی های ائمه اطهار این است که دوست و دشمن هیچ گاه نمی توانستند کمالات آنها را انکار کنند.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ رقابت ها برسر مسائل دنیایی و حکومتی بوده نه تقوا، عصمت و علم ، افزود: هر انسان آزاده و دارای اندیشه و فکر آزاد، در هر جامعه ای که باشد و به هر میزانی که نسبت به حضرت علی(ع) شناخت دارد، به این حضرت اظهار ارادت می کند و البته آمار و ارقام در این خصوص بسیار فراوان است.

 آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز در شرایط آخر الزمانی قرار داریم و دنیا امروز درخفقان قرار دارد، گفت: همگان شاهد هستیم در اربعین حسینی که تنفس آزادی است، شیعه و غیر شیعه، مسلمان و غیر مسلمان و حتی یهودی کم نمی گذارند و حضوری شکوهمند دارند، و این عشق و علاقه نسبت به دیگر ائمه نیز وجود دارد.

 وی با بیان اینکه مدعی های امروز بر سر مسائل مادی ادعا دارند اما بر سر علم، تقوا و ایمان مدعی وجود ندارد ادامه داد: با همه دشمنی هایی که دشمنان بر علیه امام خمینی(ره) داشتند، اما در هنگام رحلت ایشان، تمامی پرچم های کشورها نیمه برافراشته شد و این تأثیر امام راحل بر جوامع بین المللی را نشان می دهد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیز دنیا می داند در زیر این آسمان، اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد آن کسی که حرفی برای گفتن دارد و می تواند دنیا را نجات دهد رهبر اسلام است، اما با این وجود با ایشان نیز همیشه در حال جنگ هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها