خبرهای داغ:
سردار غیب پرور در بازدید از نمایشگاه هوافضای سپاه :

یادمانهای شهدا به نسل جدید درس مقاومت می دهند

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: یادمان های شهدا ارزشهای ایستادگی ، مقاومت و غیرت دینی را به نسل های جدید انتقال می دهد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۸۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

به گزارش بسیج سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب الهی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : یادمان بیت المقدس برای رزمندگان اسلام خاطره برانگیز است چرا که عملیات بیت المقدس نقطه اوجی در دوران دفاع مقدس بود .
وی افزود: همچنین عملیات های دیگری نظیر بدر و خیبر نیز در این منطقه انجام شد که این نیز اهمیت این منطقه را به عنوان یکی از موقعیت‌های مهم و استراتژیک در دوران دفاع مقدس بیشتر کرده است .
رئیس سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد :حضور رزمندگان اسلام در این منطقه مقدس پیام ایستادگی و ایثار را برای همگان مخابره کرد و مردمی که در این یادمان حضور می یابند از نزدیک با حال و هوای آن روزهای رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.
وی تصریح کرد : جوانان این مرز و و بوم به مدت هشت سال با دست خالی مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و حماسه بزرگ تاریخی را رقم زدند .
سرتیپ پاسدار غیب پرور گفت: به این دلاور مردانی که تا آخرین قطره خون در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام (ره) ایستادگی کردند، افتخار می کنیم .
وی ادامه داد: در این ایام آخر سال مردم باوجود مناطق خوش آب و هوا در سطح کشور ولی در خوزستان و یادمان های شهدا حضور می یابند چرا که خاک این سرزمین مقدس یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که با نثار جان خود نگذاشتند ذره ای از میهن اسلامی ما بدست دشمن تصرف شود .
وی اظهار داشت : یادمان های شهدا نمادی برای زندگی با عزت بوده و اگر به دنبال این عزت هستیم نباید دست از دامن شهدا برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها