خادم شهدای راهیان نور در گفتگو با بسیج:

راهیان نور؛ ثروت و گنج عظیم/دوران دفاع مقدس بخشی از تاریخ سرنوشت‌ساز کشور است

یک خادم شهدای راهیان نور گفت: رزمندگان دفاع مقدس با کارنامه ای پرافتخار یک حادثه سرنوشت ساز را رقم زدند و مقطعی مهم در تاریخ اسلام طی این هشت سال رقم خورد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۰۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

مهدی یادگاری رزمنده هشت سال دفاع مقدس و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی راهیان نور را بیانگر ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس جزء گل تاریخ انقلاب اسلامی است که نمونه این دفاع بی نظیر به جز در صدر اسلام در هیچ جای تاریخ تکرار نشده است؛ لذا تبیین آن امری بسیار مهم است.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس با کارنامه ای پرافتخار یک حادثه سرنوشت ساز را رقم زدند و مقطعی مهم در تاریخ اسلام طی این هشت سال رقم خورد.

این رزمنده سرافراز دفاع مقدس با اشاره به آیه إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کنتُم توعَدونَ گفت: این ایستادگی و مقاومت رزمندگان برای ما درس است که اگر به شکل واقعی به نصرت خداوند اعتقاد و ایمان داشته باشیم، قطعا پیروز خواهیم شد.

یادگاری تصریح کرد: به دلیل درس های زیادی که راهیان نور به ما می‌دهد، می توان این اردوها را یک ثروت و گنج عظیم دانست؛ به دلیل اینکه حیات واقعی ملت ایران در این مقطع رقم خورده است باید این حرکت عظیم زنده نگه داشته شود.

این خادم شهدای انقلاب با اشاره به شعار امسال راهیان نور در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می آید امسال شعار "ما پیروزیم" راهیان نور با توجه به جنگ های رسانه ای و اقتصادی دشمنان تعیین شده است و بدین جهت زنده نگه داشتن این حرکت به ویژه در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی باید بیشتر مورد توجه باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار