خبرهای داغ:
کلاسهای آشنایی با قرآن کریم در مسجد النبی(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد
کد خبر: ۹۱۱۹۴۱۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، استاد درس آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: برای انس بیشتر دانشجویان با قرآن کریم و بهره مندی آن ها از فضای معنوی مسجد در ترم جاری تصمیم گرفته شد که کلیه کلاسهای آموزش قرائت و روانخوانی قرآن کریم از این پس در مسجد النبی(ص) دانشگاه برگزار گردد و با توجه به امکانات موجود در مسجد النبی (ص) این دانشگاه اعم از فضای جذاب و زیبای مسجد، سیستم صوتی، قرآن کریم، رحل، وسایل پذیرایی و... آموزش قرآن با رویکردی متفاوت و تاثیرگذار در این ترم ارائه شود.
حسین جلالی خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری کلاسها دانشجویان علاقمند علاوه بر تصحیح قرائت نماز، با احکام نماز جماعت نیز آشنا می گردند و بعد از کلاس درس نیز در نماز جماعت شرکت می کنند و کلاس درس قرآن پس از پذیرایی مختصر به پایان می رسد.
کارشناس کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ابراز کرد: با توجه به این رویکرد، مراسمی تحت عنوان «کرسی تلاوت» با حضور دانشجویان در مسجدالنبی(ص) این واحد دانشگاهی برگزار گردید که در آن قاریان ممتاز کشوری سید یوسف حسینی و محمدرضا بخشعلی به قرائت پرداختند و محمدی از دانشجویان این واحد دانشگاهی به مدیحه سرایی پرداختند و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی از اساتید حوزه و دانشگاه به سخنرانی پرداخت.
نفر اول مسابقات حفظ 20جزء استادان قرآن و عترت دانشگاههای کشور ادامه داد: دراین جلسه که روح معنوی و ملکوتی تلاوت قرآن حاکم بود سخنران مراسم دانشجویان را با سیره زندگی چند تن از شهدای دفاع مقدس آشنا کرد و در پایان جلسه نیز به قید قرعه به چهار نفر از حاضرین در جلسه جوایزی اهداء گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها