معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد برای رساندن لوازم منزل مازاد شهروندان به مددجویان، آماده جمع‌آوری این اقلام است.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۱۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف افزود: با توجه به اینکه در پایان سال و در آستانه سال نو شهروندان لوازم غیر ضروری و مازاد خانگی خود را جایگزین می کنند، بر این اساس کمیته امداد برای رساندن لوازم منزل مازاد به مددجویان آماده جمع آوری این اقلام است.
وی ادامه داد: این طرح با عنوان «تبریز شهر همیشه تمیز و همیشه مهربان» و همکاری شهرداری تبریز انجام می شود که سال گذشته نیز با موفقیت اجرا شده بود.

شریف اضافه کرد: در این طرح بر آن هستیم تا در کنار تعویض دکوراسیون خانه خود به فکر نیازمندان و همنوعان آبرومند شهرمان نیز باشیم و دلی را شاد کنیم.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در تشریح نحوه جمع آوری لوازم منزل شهروندان نیکوکار گفت: شهروندان می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه 30001274 آمادگی خود را برای اهدای لوازم مازاد خود اعلام کنند تا همکاران ما در سریع ترین زمان، وسایل را جمع آوری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها