هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرری به ریاست امام جمعه شهرری و میزبانی شهرداری منطقه 20 با تبیین "بیانیه گام دوم انقلاب" و بررسی مسائل مهم فرهنگی شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۱۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تهران، روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار شهردار منطقه 20 ضمن ابراز خوشحالی بابت میزبانی جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرری، تقارن این اتفاق  با ماه رجب را به فال نیک گرفت و گفت: سبقه تاریخی و مذهبی مردم شهرری نشان می دهد که این مردم نسبت به دیگر مردم استان تهران، شایستگی بهترین شرایط فرهنگی و امکانات عمومی را دارند که تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در شهر برای این تحقق این مهم بایستی تلاش کنند.

  افشار که از نخستین روزهای سکانداری مدیریت شهری منطقه 20، با رویکرد ری شهر ایرانی اسلامی پیشرو برنامه های این دستگاه اجرایی را پیش برده است، افزود: ترویج اخلاق و معنویت از مهمترین مولفه ها در ارتقاء فرهنگی به شمار می رود و شهرری با توجه به ظرفیت سرمایه های ارزشمند دینی، بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی را دارد.

 وی بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان سیاست های راهبردی کشور برشمرد و گفت: مولفه های این بیانیه سرفصل فعالیت های فرهنگی شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمت رسان قرار می گیرد تا با تاسی به تدابیر هوشمندانه رهبری، فعالیت ها با اثربخشی بیشتری انجام شود.

  هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرری ضمن قدردانی از شهرداری منطقه 20 بابت میزبانی این جلسه گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند اصلاح رویکردها و فعالیت های فرهنگی هستیم.

 جمالی پور افزود: سرلوحه قرار دادن تدابیر هوشمندانه رهبری با اولویت بیانیه "گام دوم انقلاب" حرکت جامعه را در مسیر درست قرار خواهد داد.

 فرماندار ویژه شهرری گفت: از سال آینده تلاش می کنیم به فعالیت های فرهنگی اثر بخش بیش از پیش پرداخته شود و مردم نیز در جریان نتیجه این فعالیت ها قرار بگیرند.

 این جلسه با حضور شهردار منطقه 20 ، فرماندار ویژه شهرستان ری، امام جمعه شهرری ، و مسئولین ادارات و نهادهای شهرری در سالن شهید تهرانی مقدم شهرداری منطقه 20 برگزار شد و ضمن بررسی رئوس بیانیه گام دوم  انقلاب و مسائل مهم فرهنگی شهرری با رونمایی از جدید ترین نقشه جغرافیایی شهرستان ری پایان یافت.

 

ارسال نظرات