مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

گام دوم انقلاب هوشمندانه و خطاب به جوانان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای شهر سیس و حومه آن، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: گام دوم انقلاب هوشمندانه و خطابش به جوانان است.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۲۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: در طول 40 سال گذشته نقش مهم جوانان را تجربه کرده‌ایم و هرجا کار را به جوانان مؤمن و انقلابی سپرده‌ایم موفق شده‌ایم که نمونه‌اش دوران دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینان جوانان بیست ساله بودند و همین نمونه بسیار روشنی است که در دفاع مقدس جوانان مؤمن و انقلابی در صحته حاضر شدند و اکنون نیز انتظار بیشتر از جوانان است.

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: استحکام نظام و عامل اقتدار نظام و انقلاب حاکمیت و مدیریت و تدابیر ولایت فقیه است و فصل الخطاب بودن ولایت فقیه می‌تواند آینده انقلاب را تضمین کند.

وی اظهار کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی ،مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی از توانمندی و ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و در هیچ زمانی شیعه به این اندازه طرفدار نداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: شیعیان سراسر عالم بعد از انقلاب اسلامی، هویت و عزت و اقتدار خاصی یافته‌اند و شیعه پیرو عصمت و طهارت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر اول انقلاب چالشمان این بود که سفارت رژیم صهیونیستی و آمریکا را تعطیل کنیم امروز چالش این است که نیروهای انقلاب درکنار مرزهای رژیم صهیونیستی مستقر شده‌اند و آمریکا برای تغییر رفتار مسئولین جمهوری اسلامی دنبال تشکیل ائتلاف‌های بزرگ هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآورشد: اگر همت شود و مدیریت جهادی باشد مانند دوران دفاع مقدس پیروز می‌شویم و نمونه‌اش این است که در اوج تحریم دشمن ،قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران ،پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به بهره برداری رسانده و کشور را از واردات بنزین بی نیاز کرد.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: اکنون واقعیت‌های تلخ و ناراحت کننده‌ای نیز داریم و گرانی و مشکلات معیشتی از این موارد است که بخشی از این مشکلات به تحریم و درصد قابل توجهی نیز به عملکرد و ناکارآمدی و سوء مدیریت مسئولین برمی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اگر به ظرفیت‌های داخلی و منویات رهبری توجه شود مشکلات حل می‌شود و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار