خبرهای داغ:

بازگویی خاطرات پاسداران بازنشسته هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در راستای دیدار های فرمانده ناحیه سپاه به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج بازنشستگان جهاد و شهادت از پاسداران بازنشسته هندیجان به گرمی مورد استقبال قرار گرفته و با صمیمیت بازنشستگان پاسدار درخواست های خود به همراه خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس بازگو نمودند.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۳۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : خدمت به بازنشستگان پاسدار یک افتخار است و توجه به درخواست ها وظیفه و بایستی با جدیت پیگیر باشیم که الحمدالله مجموعه سپاه در حد توان به بازنشستگان پاسدار عنایت ویژه داره و در هر جا لازم بوده همکاری و پیگیری بعمل آمده است‌.

وی افزود: در دیدار از بازنشستگان پاسدار هندیجان خدا را شکر به گرمی استقبال شد و با روی خوش تقدیر و تشکر نمودند و خواستار سرکشی های بیشتر شدند و ما بنا به تکلیف همیشه در خدمت این بزرگواران هستیم و هر کمکی خواسته باشند دریغ نخواهیم کرد .

وی بابیان پیگیری مشکلات بازنشستگان پاسدار گفت: در صورتی که بازنشستگان پاسدار نیاز به همکاری در رفع مشکلاتشان باشد با تمام وجود پیگیری خواهد شد و انشا الله دفتر بازنشستگان پاسدار نسبت به قبل فعال تر خواهد بود و بیشتر می توان در کنار این عزیزان که عمر خود را درراه انقلاب و نظام و مجموعه سپاه داشته اند خدمت نمود.

مسئول بسیج بازنشستگان جهاد و شهادت سرگرد بهرام شنبدی از استقبال خوب و صمیمی بازنشستگان پاسدار تقدیر نمود و اظهار داشت : پاسداران بازنشسته هندیجان خواستار راه اندازی فعال تر دفتر یا کانون باز نشستگان هستند و یکی از خواسته های مهم رفع مشکلات شخصی از جمله خدمات رفاهی است.

وی افزود : از باز نشستگان پاسدار در برنامه های متنوع ملی و مذهبی و مراسمات سپاه و بسیج به شایستگی دعوت می شوند و از تجارب آنها در موارد مورد نیاز استفاده وبه عنوان یک الگوی مناسب رفتاری در اختیار پاسداران و بسیجیان جوان قرار داده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار