تفاهم نامه همکاری بین بسیج اصناف کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره)

در تفاهم نامه همکاری که بین بسیج اصناف کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید آمده است، از ظرفیت بسیج اصناف جهت تاسیس مراکز نیکوکاری با مدیریت و تصدی واحدهای صنفی استفاده میشود.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۶۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج، در تفاهم نامه همکاری که بین بسیج اصناف کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید آمده است، از ظرفیت بسیج اصناف جهت تاسیس مراکز نیکوکاری با مدیریت و تصدی واحدهای صنفی و تولیدی و توزیعی (بازار) و خدماتی استفاده شود.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسم امضاء تفاهم نامه در خصوص توانایی بالای اصناف و بازاریان عنوان کرد: بسیج در عرصه اجتماعی به عنوان پایگاه مردمی به منظور تقویت احسان و نیکوکاری در همه جهات پیش قدم است و همواره کارایی خود را برای کمک به محرومین و مستمندان جامعه به اثبات رسانده است.

وی ادامه داد: در عرصه های اقتصادی هم بسیج اصناف اقدام به شناسایی و جذب خیرین به منظور کمک به نیازمندان گروه هدف اصناف و بازار (طبق ضوابط و مقررات کمیته امداد امام (ره)) کرده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح بازار اشاره کرد: هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح بازار فرهنگ سازی در خصوص پرداخت وجوهات شرعی واجب و مستحب در طول سال و مناسبت های خاص مانند جشن عاطفه ها، نیکوکاری و جشن رمضان است.

غلامرضا حسن پور در پایان افزود: همکاری در برپایی گلریزان های مرتبط و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با حضور مسئولین و خیرین سطح هر صنف بویژه در فعالیت های خاص و مشارکت در تأمین نیازهای اولویت دار مددجویان ، برابر تفاهم بعمل آمده با مراکز نیکوکاری اصناف و کمیته امداد اجرا میشود.

در پایان این تفاهم نامه همکاری بین غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت های مردی کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار