خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: احداث صحن حضرت عقیله بنی هاشم (س) در حرم مطهر امام حسین (ع) تا اربعین ۹۸ به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۷۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسکندر قاسمی در دیدار با استاندار فارس به بیان گزارش اقدامات صورت گرفته در عرصه بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) پرداخت و گفت: با این همه مشکلات اقتصادی در کشور نه تنها با‌کاهش نذورات مواجه نشدیم بلکه به عنایت خاصه ی اهل بیت (علیهم السلام) نذورات مردم بیش از پیش برای ساخت و توسعه حرم های مطهر اهدا می شود.

قاسمی بیان کرد: احداث صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب كبری(س) در حرم مطهر امام حسین(ع) یکی از مهمترین پروژه های دردست اقدام ستاد عتبات است که تا اربعین 98 به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: خدمت به بارگاه ها و قبور مطهر ائمه معصومین (ع) توفیق و عنایت خاصه حضرت زهرا (س) است که الحمدلله شامل حال مردم ولایتمدار استان فارس شده است.

استاندار فارس نیز در این دیدار با اشاره به تلاش های سازمان بازسازی عتبات عالیات گفت: مشارکت و همکاری در این امر مقدس توفیقی بزرگ است که خدای متعال نصب هرکسی نمی کند.

عنایت الله رحیمی اظهار کرد: من از شما و همه خادمین اهل بیت (علیهم السلام) در ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکر و قدردانی می کنم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مجموعه دولت در استان فارس قدم های مبارکی در این امر مقدس برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار