خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه هرجا جوان حضور دارد؛ زندگی نیز در آنجا جاریست، گفت: جوانان همان روح انقلاب اسلامی اند که موجب تداوم حیات مبارک آن می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۷۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در حاشیه بازدید از یادمان شهدای هویزه، ، ضمن شرکت در پویش بزرگ دانشجویی "مدیون شهیدانیم"، در گفتگو با خبرنگار اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: زنده بودن فضای همین یادمان مطهر مرهون حضور همین جوانانی هست که مخلصانه در اینجا فعالیت می کنند، در نتیجه می توان گفت که حیات هر مجموعه ای به حضور جوانان وابسته است و هرجا جوان باشد، زندگی در آنجا جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: بهترین تصویر از نقش جوانان را مقام معظم رهبری برای مردم شریف ایران ترسیم فرموده اند، لذا ما هیچ کلامی و هیچ حرفی بالاتر از کلام رهبری نخواهیم داشت.

این یادگار دفاع مقدس همچنین با بیان اینکه بهترین ترجمه، بهترین تفسیر، بهترین برداشت و عمیق ترین کلام در خصوص جوانان را حضرت آقا بارها در کلام نافذشان تبیین فرمودند؛ اضافه کرد: بیان ولایت همیشه از سر حکمت است، یعنی بیان معظم له از سر تعارف نبوده و کلامی است مالامال از صدق، باور و حکمت که از لسان مبارک ایشان ساتع شده است.

سردار غیب پرور تصریح کرد: در دیدگاه مقام معظم رهبری استمرار حیات مبارک کشور منوط است به حضور جوانان؛ فلذا الان هم که ملاحظه می کنید در عرصه علمی، فرهنگی، خدمتگزاری و حتی در عرصه های دفاعی امنیتی؛ آنجایی که جوانان حضور دارند، رونق چشمگیری را می توان دید و ما می بایست این موضوع را به خوبی باور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها