طی مراسمی یا حضور مدیر کل، معاونین و کارکنان صدا و سیمیای مرکز استان اردبیل از سردار رحیم نوعی قدم از یادگاران دوران دفاع مقدس و از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به پاس زحمات و افتخارآفرینی‌ و از جان گذشتگی تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۹۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم با بیان اینکه صدا و سیما بالاترین و استراتژیک ترین جایگاه را در کشور دارد افزود: صدا و سیما نقش ارزشمندی در انتقال ارزشها و جانفشانیهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت دارد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم نسل حاضر و نسل آینده را به درستی هدایت کنیم ، باید رزمندگان را که گنجینه باعظمت و ارزشمند هستند به درستی معرفی و زمینه ارتباط آنها را با این نسلها فراهم کنیم.

سردار نوعی اقدم توکل بر خدا ، اخلاص، روحیه حماسی ، اطاعت از فرماندهی و اخلاق و ادب و تواضع را عناصر تشکیل دهنده ادبیات مقاومت و ادبیات حماسی ملت ایران عنوان کرد و افزود : سند درست بودن مسیر ما همین اصول هستند.

وی افزود: آنچه که ما را از دنیا متمایز کرده و در اوج قرار داده است، ادبیات عاشورایی و حماسی ما است و وظیفه رسانه شناساندن این ادبیات به مردم است.

در ادامه این مرسم به پاس قدردانی از دلاورمردیها و ایثارگریهای سردار نوعی اقدم در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت ، لوح سپاس و هدیه ای صدا و سیمای مرکز اردبیل به وی اهدا شد.

ارسال نظرات