با حضور اقشار مختلف مردم همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۹۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات امام جمعه شهرستان پارس آباد برگزار شد.

حجت الاسلام سید سعید رشادی ،امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تشکر از بانیان این مراسم و حضور مردم اظهار کرد: خداوند در هر برهه زمانی در شکل‌های مختلف مردم را امتحان می‌کند که با عزم و اراده خود باید در این امتحانات سربلند باشیم.

وی گرانی، تورم و بیکاری را ساخته دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری تمام چالش‌ها و بحران‌ها را پشت سر گذاشته و تمام قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

حجت الاسلام روح اله پوراصل، استاد حوزه و دانشگاه به‌عنوان سخنران همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در این بیانیه مقام معظم رهبری جوانان را به صورت ویژه مورد خطاب قرار می‌دهند، اظهار کرد: جوانان نقش مهم و اساسی در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی دارند و باید برای پیشرفت کشور برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: ایران به برکت انقلاب اسلامی و با داشتن رهبری فرزانه جزء 16 کشور برتر در عرصه‌های علمی و در برخی رشته‌ها هم جزء رتبه اول دنیا هستیم.

سخنران این مراسم تصریح کرد: ایران اسلامی در میان بحران و ناامنی دنیا جزء امن‌ترین کشورهای جهان است که این وضعیت تنها در سایه انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه به‌دست آمده است.

پوراصل اظهار داشت: بزرگترین سیاستمداران دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که مقام معظم رهبری دقیق‌ترین شخص در دنیا هستند که تحولات سیاسی دنیا را دقیق رصد می‌کنند که باید به خاطر نعمت بزرگ ولایت خداوند را شاکر باشیم.

ارسال نظرات