با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران، امام جمعه ، فرماندار ویژه آمل ، مسئولین ادرات ونهادها ودیگر مهمانان سرهنگ جابر عسگری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۰۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران، امام جمعه ، فرماندار ویژه آمل ، مسئولین ادرات ونهادها ودیگر مهمانان سرهنگ جابر عسگری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی شد

سرهنگ حسین محمدرضایی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که اسلام ما جامعیت دارد، افزود: این اسلام اختصاص بر واجبات شرعی چون نماز نیست بلکه توجه به دیگر قواعد اسلام نیز دارد.

محمدرضایی با اشاره به اینکه آنهایی که رقیب اسلام هستند به همه چیز اسلام کار دارند، تصریح کرد: اکنون همچنان جبهه مخالفان انقلاب اسلامی وجود دارد که بسیار کینه توز و لجوج هستند؛ دشمنانی که تاکنون در جبهه مقابله انقلاب، مکتب امام و انحلال آن کم نگذاشت و این حرکت را از ابتدای پیروزی انقلاب با عناوین مختلف آغاز کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران, بزرگ‌ترین توطئه دشمنان را جنگ ایران و عراق بیان و عنوان کرد: این فتنه‌ها موجب مکتب الهی پویا و پایندگی انقلاب شده تا امروز که انقلاب اسلامی در جهان اسلام تعریف شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور این مردم بر علیه عوامل ضد انقلاب بسیار ضروری بوده تا گام 40 ساله انقلاب را برداریم، گفت: امروزه انقلاب به پیشرفت دست یافته و یک کشور استقلال سیاسی شده تا امنیت داخلی را برای مردم ایجاد کند.

سرهنگ جابر عسگری فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل نیز با بیان اینکه در حوزه انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی پشت سر گذاشتیم تا آن نهال انقلاب را به تنومندی برسانیم، گفت: امروز همچنان این رشد تنومندی انقلاب با نثار 200 هزار شهید ادامه دارد تا گام دوم آن با بیانیه‌های مقام معظم رهبری برداشته شود.

در پایان این مراسم با اهدای حکم انتصاب فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل به سرهنگ جابر عسگری از سوی جانشین فرمانده سپاه مازندران، با اهدای لوح سپاس از زحمات دو ساله سرهنگ بهروز عیسی زاده فرمانده سابق سپاه آمل تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها