سماعیل ابراهیم پور،جانشین ناحیه قائم شهربه تشریح این اعزام پرداخت وگفت : به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهایدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشرجوان و نوجوان با مناطقی که زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس و وطن خود در این مکان جانفشانی کردند این اردوی بزرگ فرهنگی با حضور بیش از700 نفر از بسیجیان قائم شهری به صورت متمرکز وغیر متمرکز از شهرستان انجام می گردد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۰۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بیش از 700نفر از بسیجیان قائم شهری به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد
جانشین فرمانده سپاه قائم شهر /حضور در مناطق عملیاتی، صیقل دادن روح از غبار غفلت و بی انگیزگی است.
اسماعیل ابراهیم پور،جانشین ناحیه قائم شهربه تشریح این اعزام پرداخت وگفت : به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهایدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشرجوان و نوجوان با مناطقی که زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس و وطن خود در این مکان جانفشانی کردند این اردوی بزرگ فرهنگی با حضور بیش از700 نفر از بسیجیان قائم شهری به صورت متمرکز وغیر متمرکز از شهرستان انجام می گردد.
جانشین سپاه ناحیه قائم شهرضمن بیان اینکه در سال97 بیش از700نفر از بسیجیان طی 6 مرحله به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد ، اظهار داشت : اولین مرحله از اعزام عمومی بسیجییان از تاریخ18 اسفند خواهد بود وتا تاریخ5فروردین ادامه خواهد داشت که به مدت 5 روز طول خواهد کشید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی زائرین در این سفر نورانی از11 یادمان و4زیارتگاه بازدید خواهند کرد تاکید کرد : سد کرخه ، حضور در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک ، منطقه عملیاتی فکه ، دهلاویه ، یادمان والفجر 8 ، شلمچه ، نهر خین ، طلائیه ، معراج شهدای شهید محمودوند ، یادمان هفت تپه از مناطقی است که زائران از آن بازدید می کنند .
وی افزود : حضور در مناطق عملیاتی صیقل دادن روح از غبار غفلت وبی انگیزگی است که بسیجیان در این اردوی فرهنگی در برنامه هایی چون برگزاری نماز جماعت،ادعیه،مسابقات فرهنگی و...شرکت خواهند کرد وهمچنین حضور راویان،روحانیون ومداحان اهل بیت برای ایجاد فضایی معنوی وتوام با شور و نشاط از ویژگیهای این اردو به حساب می آید.
وی در پایان گفت : در این اردو رعایت کلیه اقدامات امنیتی وتامینی وبهداشتی وتهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواقع حوادث غیر مترقبه برای کاروانها پیش بینی شده است تا انشاءا.. سفری مفید ،خوب و خوش همراه با تغییرات سازنده ومعنوی برای دانش آموزان در خاطره برجای بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها