دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: مراسم رونمایی نقشه اینفوگرافیک یا اطلاع نگاشت بانوان شهید استان مرکزی که به صورت شهرستانی اسامی قطعی و نهایی خانم های شهید را معین کردیم توسط خانم مریم صفایی خواهر شهیده بزرگوار زهرا صفایی و در معیت بانوان راوی حاضر در این مراسم ، مورد نمایی واقع شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۱۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

راضیه مجاوری دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: برنامه بدرقه دانشجویان استان مرکزی به سرزمین نور با عنوان «اولین گردهمایی تجلی الگوی سوم» توسط کمیته بانوان گنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با دو هدف عمده جریان سازی گفتمان الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی و همچنین نقش آفرینی این الگوی سوم در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبیین این مسئله برگزار شد و این اعزام برای اولین بار در استان مرکزی و به صورت سازماندهی شده در اردوی راهیان نور دانشجویی اتفاق افتاد.

مجاوری افزود: همچنین در راستای اعزام بانوان راوی راهیان نور نیز همین الگوی سوم مد نظر بود؛ راویانی که در این مراسم حضور داشتند برای روایت گری خاطراتشان در مقطع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  همراه دانشجویان و همسفر با آنها در سرزمین نور حضور پیدا می کنند.

وی عنوان کرد: در این مراسم از نقشه اینفوگرافیک یا اطلاع نگاشت بانوان شهید استان مرکزی رونمایی شد، این اطلاع نگاشت شامل اسامی زنان شهید استان است.

دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی  خاطرنشان کرد: این برنامه هم با هدف شناخت بانوان شهید و معرفی آنها برگزار شد.

ارسال نظرات