مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی ایجرود گفت: راهیان نور ترویج دهنده و تبیین‌کننده ی فرهنگ ایثار و شهادت است؛ چرا که ملت ایران جهاد و شهادت را مقدس می‌داند.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۲۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام احدی توسعه و پیشرفت همه جانبه امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان دانست واظهار داشت:اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی،حرکتی اثر بخش و موثر برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است.


وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که جوانان می توانند با درک وتعمق در آن، توشه ارزشمندی برای خود جمع آوری کنند،تصریح کرد: بدون شک اردوی راهیان نور و دیدار از مناطق جنگی و عملیاتی سبب خواهد شد تا یاد و خاطره ی شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جامعه زنده باشد و شرح از خود گذشتگی ها و جان فشانی های دلیر مردان عرصه ی جنگ و جهاد سبب معرفی الگوهای مناسبی از جوانمردی ایثار و رشادت به جوانان و نوجوانان خواهد شد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی ایجرود با تاکید بر اینکه روحانیت نقش‌های متعددی را در دفاع مقدس ایفا کرده اند، افزود:ترغیب و دعوت مردم در مساجد برای حضور در جبهه‌ها از طریق مساجد، نمازهای جمعه و جماعات و بسیج مردم و پشتیبانی از جبهه به برکت تبلیغ روحانیت بود.

حجت الاسلام احدی با اشاره به اینکه روحانیت در دفاع مقدس با تبلیغات خود، توطئه‌ها را خنثی کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند،تصریح کرد: تبلیغ روحانیت بود که جنگ تحمیلی تبدیل به دفاع مقدس گشت و سنگرها کلاس اخلاق و تذهیب شد.

وی به حضور فعال روحانیون در جبهه ها اشاره کرد وگفت:آمار شهدای روحانیت در مقایسه با سایر اقشاربیشتر بوده  ونشان می دهد که روحانیت درخط مقدم شهادت بوده‌اند.

این مسئول اظهارداشت: علما، روحانیت و طلاب در جنگ تحمیلی نقش محوری ایفا کردند و با توجه به اندیشه، بصیرت و دشمن‌شناسی آرامش را به نیروها و رزمندگان اسلام انتقال دادند و همواره روحانیت در جنگ تحمیلی با حرکت در خط ولایت، توانستند دین خود را نسبت به اسلام و قرآن ادا کنند.

ارسال نظرات