خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری و دادستان قزوین در پیامی انتصاب حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به سمت رییس جدید قوه قضاییه تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۲۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی و محمد قاسمی در پیامی انتصاب حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به سمت رییس جدید قوه قضاییه تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر است:
حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست قوه قضائیه با حکم مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن عالم انقلابی دارد، تبریک عرض می نماییم.
بدون شک، حضور شما در راس قوه قضاییه با توانمندی‌های علمی و فقهی، تجربیات قضایی و اجرایی، اشراف کامل بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی و سوابق انقلابی، پشتوانه‌ای مطمئن در جهت تحقق تحول در گام دوم انقلاب متناسب با نیازها و پیشرفت‌های این مجموعه که در منظومه سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، در این عرصه مهم و حسّاس خواهد بود.
توفیق روزافزون، عزت و سربلندی حضرتعالی در این جایگاه خطیر تحت زعامت حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
نورالله قدرتی
رییس کل دادگستری استان قزوین
محمد قاسمی
دادستان عمومی و انقلاب قزوین

 

1010/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها