خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستنا قزوین خبر داد:

اعزام ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور

صادقپور گفت: در ایام نوروز (۵ فروردین ۹۸) ۸۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۴۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین  اظهار کرد: در ایام نوروز (۵ فروردین ۹۸) ۸۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

صادق پور افزود: برخی زائرین بصورت خود جوش خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر عج خرمشهر به این کاروان می پیوندند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوبن یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و ... بازدید خواهند کرد .

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است، یادآور شد: برنامه هایی از قبیل: برگزاری افتتاحیه، تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اختتامیه و اهداء جوائز انجام خواهد گرفت.

صادق پور خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان‌نور عظمت هشت سال حماسه و دلاورمردی رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را نشان می‌دهد، حضور مردم در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به ویژه جوانان تاثیر قابل توجهی در روحیه معنوی، مقاومت و ظلم‌ستیزی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، تصریح کرد: حضور در یادمان‌های شهدا گام موثری برای آشنایی با دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

وی در خاتمه گفت: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه از خود گذشتگی و ایثار و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار