فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: نگاه پلیس به آیین چهارشنبه سوری اجتماعی است اما پلیس با افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را داشته باشند و یا حرکات مخاطره آمیز داشته باشند برخورد قاطع و جدی دارد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۹۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: کشف سرقت در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل 77 درصد افزایش یافته است. و دستگیری سارقان نیز در این مدت با افزایش 102 درصدی همراه بوده است.
وی در ادامه افزود: همه تلاش ها برای کاهش سرقت در شهرستان فراهان به کار گرفته شده و مردم در این راستا نقش موثری دارند و باید در ایام نوروز توجه ویژه به افزایش ضریب ایمنی منازل و محل کسب خود داشته باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان تصریح کرد: وقوع تصادف های درون شهری این شهرستان نیز در سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل 100 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ عیسی آبادی گفت: تدابیر لازم ترافیکی و امنیتی برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز در شهرستان فراهان اندیشیده شده است.
وی در ادامه افزود: نگاه پلیس به آیین چهارشنبه سوری اجتماعی است اما پلیس با افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را داشته باشند و یا حرکات مخاطره آمیز داشته باشند برخورد قاطع و جدی دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان اضافه کرد: تمام توان این فرماندهی برای بهبود امنیت اجتماعی در ایام نوروز به کار گرفته می شود و انتظار است مردم در این ایام به توصیه های پلیسی توجه ویژه کنند و تعامل خوبی با ماموران داشته باشند.

ارسال نظرات