مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا ماندگار شده است.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۱۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی صبح امروز در نشست صمیمی با خانواده شهدا که در سالن جلسات سپاه شهدای استان ترتیب یافت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا ماندگار شده و در مقابل گزندهای مختلف حفظ شده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، گفت: رهبری به این واسطه انتظارات خود را به روشنی بیان کرده است که باید به آن موارد جامه عمل پوشانید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: همه ساله بالاتر از پنج میلیون نفر برای زیارت شهدا می روند چرا که باور دارند محل شهادت آنها مکان مقدسی هستند.

وی اظهار کرد: برای اعزام به مناطق عملیاتی نه تنها اجباری وجود ندارد بلکه مردم از پول خود هزینه کرده و در این سفر معنوی شرکت می‌کنند.

سرایی ادامه داد: بسیاری از خانواده شهدا هستند که سختی زندگی را تحمل می‌کنند ولی از بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات دریافت نمی‌کنند، چرا که شهید این طور وصیت کرده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: شهدا به معنای واقعی کلمه عزت و افتخار کشورمان هستند، به ویژه اینکه اغلب آنها داوطلبانه و با خواست شخصی خودشان در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات