فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: راهیان نور یکی از بسترهایی است که می توان حماسه ها و ایثارگری ها و فداکاری ها به واسطه آن به نسل امروزی انتقال داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۶۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مراسم شانزدهمین دوره اختتامیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در حال برگزاری است، گفت: جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در نوع خودش یکی از مردمی ترین جشنواره ها در کشور محسوب می شود که در عرصه فرهنگ و هنر در جهت تعالی و تحقق برنامه های راهیان نور فعالیت می کند و امسال شانزدهمین سال حضورش را پشت سر می گذارد.


وی ادامه داد: جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در 4 بخش مردمی، بخش بین الملل، بخش ویژه و بخش های حرفه ای و در 20 رشته، فعالیت خودش را آغاز کرده است و امسال شاهد ارسال بیش از 36 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره بودیم.


سردار سلیمانی با بیان اینکه امام خامنه ای در خصوص حرکت راهیان نور معتقدند که راهیان نور یک فناوری جدید است و ابزاری جهت استفاده از ثروت عظیم دفاع مقدس محسوب می شود، افزود: نسل های بعد باید از این گنج تمام نشدنی استفاده نمایند و امید پیدا کنند و خودشان را بشناسند و عرصه های دفاع مقدس را نباید فراموش کرد.


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: راهیان نور یکی از بسترهایی است که می توان حماسه ها و ایثارگری ها و فداکاری ها به واسطه آن به نسل امروزی انتقال داد.


وی ادامه داد: امام خامنه ای تاکید ویژه ای داشته اند که نباید گذاشت که گنجینه دفاع مقدس دچار تحریف شود و ما در راهیان نور تلاش می کنیم که واقعیت های دفاع مقدس را به نسل امروزی معرفی نماییم.


سردار سلیمانی با بیان اینکه راهیان نور در تداوم دفاع مقدس قرار دارد، افزود: یکی از ویژگی های مهم سفرهای راهیان نور، مردمی بودن آن است.


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: جشنواره ره آورد سرزمین نور، بستری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مستند کردن و تبیین کردن آثار هنری است که باید به آن اهتمام و توجه داشته باشیم.

ارسال نظرات