رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در 11 ماهه امسال بیش از ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۸۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک، متوسط و با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد رونق تولید، در ۱۱ ماهه امسال شاهد پرداخت تسهیلات مناسبی به طرح‌های حوزه صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و میراث فرهنگی استان هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۳۱ پرونده به مبلغ بیش از ۴۳۳ میلیارد تومان در مرحله ورودی ارجاع به شعبه است که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۱۰۸ پرونده به مبلغ ۴۱۶ میلیارد تومان و سهم بخش کشاورزی ۲۳ پرونده با مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: ۶۹ پرونده به مبلغ بیش از ۲۱۱ میلیارد تومان در مرحله انباشت ارجاع به شعبه قرار دارند که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۵۱ و بخش کشاورزی ۱۸ طرح است.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲ پرونده با مبلغ بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله انباشت تکمیل مدارک قرار دارند، افزود: همچنین ۴ طرح با مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله انباشت بررسی و تصویب قرار دارند‌.

وی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۲۰ طرح با مبلغ بیش از ۹۸ میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده‌اند که در این راستا سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۲۰ پرونده بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات