خبرهای داغ:

تجلیل از خانواده های پاسداران هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسم تجلیل از خانواده های پاسداران هندیجان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار که در این باره فرماندار هندیجان اظهار داشت: سپاه پاسداران در طول ۴۰ساله عمر بابرکت انقلاب در عرصه های بین المللی ، سازندگی ، نظامی ،امنیتی و دفاعی درمنطقه و کشور تاثیر گذار وموفق است و همه ماهابایستی قدردان تلاش هاومجاهدت های مخلصانه سپاه و بسیج باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۹۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷

مراسم تجلیل از خانواده های پاسداران هندیجان با حضور امام جمعه، فرماندار،فرمانده ناحیه سپاه ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و پاسداران به همراه خانواده های خود همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و صرف شام و اهداء هدیه نقدی در شهرستان هندیجان برگزار شد.
بویری فرماندار هندیجان اظهار داشت: وجود سپاه و بسیج همواره موجب خیر وبرکت و هر جا پاسداران و بسیجیان در صحنه حضور داشتند کارها و اقدامات با موفقیت انجام می گیرد و روحیه نیروهای سپاه با اخلاص و شجاعت است که نقش خانواده های پاسداران تاثیر گذار است و از زحمات پاسداران بزرگوار تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: سپاه و بسیج از نیروهای مخلص و از خود گذشته تشکیل شده و دشمنان اسلام از نام و شجاعت و ایمان سپاه و بسیج می ترسند و هیچگاه جرات تهدید را به کشور نخواهند داشت چون نیروهای با ایمان سپاه و بسیج تحت فرماندهی مقام معظم رهبری از مرزهای و دستاوردها و اهداف انقلاب ، امام راحل و شهدا با تمام وجود دفاع و پشتیبانی می کنند که همه این کارهاباارزش است.

در ادامه مراسم تجلیل از خانواده های پاسدار، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از حضور خوب پاسداران و خانواده های خود تقدیر کرد و اظهار داشت: از زحمات و تلاش های مخلصانه پاسداران و خانواده های بزرگوار آنها تشکر می شود و پاسداران ناحیه سپاه هندیجان با ایمان همواره در خدمت مردم و برای کمک رسانی به مناطق محروم پیشقدم و پای کار هستند.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد عنوان کرد: بسیج و سپاه در هر شرایطی آماده خدمات رسانی به مردم جامعه هستند و از تمام ظرفیت ها برای رفاه حال مردم استفاده و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و خانواده های پاسدار در برنامه های ملی و مذهبی حضوری فعال و چشم گیر دارند.

در پایان مراسم امام جمعه هندیجان از مجاهدت ها و ایثار ها و شجاعت های پاسداران تقدیر و تاکید کرد : سپاه و بسیج بر خواسته از متن مردم هستند و هر جا لازم باشد پاسداران و بسیجیان جان برکف با حضور خود کارها پیشرفت داشته و موفقیت های بزرگ نصیب کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان اظهار کرد: ماه رجب ،ماه بندگی به درگاه خداوند متعال است ماهی که سراسر عبادت همراه با تلاوت قرآن است و امیدوارم دراین ماه عزیز مردم استفاده کافی با سعادتمندی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار