سرهنگ میرحسینی گفت: مقام معظم رهبری در بین کشور‌های مختلف از محبوبیتی ویژه ای برخوردارند به گونه ای که حتی رهبران خود کشور‌ها در بین مردمشان چنین محبوبیتی ندارند. بنده خودم در جبهه‌های مقابله با اسلام اسرائیلی و آمریکایی یعنی داعش شاهد این موضوع بودم.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۰۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
مقام معظم رهبری در کل دنیا یک چهره محبوب به شمار می‌آیندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ میرحسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران ناحیه روح الله یزد ، اظهار داشت: خوشبختانه امروز محبوبیتی که مقام معظم رهبری در بین کشور‌های مختلف دارند حتی رهبران خود کشور‌ها در بین مردمشان چنین محبوبیتی ندارند. بنده خودم در جبهه‌های مقابله با اسلام اسرائیلی و آمریکایی یعنی داعش شاهد این موضوع بودم.
وی افزود:نیرو‌های کشور‌های مختلف در این جبهه می‌جنگیدند همه این افراد عکس صفحه تلفن همراهشان؛ چهره مبارک مقام معظم رهبری بود که این موضوع در بین شیعه‌ها و سنی‌ها مشترک بود و یک نکته که خیلی برای من جالب بود اینکه حتی این موضوع در بین سرباز‌های روسی نیز رواج داشت و در جریان یکی از عملیات‌ها وقتی یک سرباز روسی می‌خواست با تبلتش محلی که ما هدف قرار داده بودیم به ما نشان دهد وقتی تبلتش را روشن کرد تصویر تبلتش تصویر زیبای مقام معظم رهبری بود که برای من خیلی جالب توجه بود.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات