خبرهای داغ:
آیت الله العظمی سبحانی با انتقاد از رسانه ملی؛
حضرت آیت الله سبحانی از تبلیغ برای سفر از سوی رسانه ملی انتقاد کردند و اظهارداشتند: هنوز ایام نوروز شروع نشده، صدا وسیما شروع به تبلیغ در مورد سفر کردن کرده است و این اشتباهی است که انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۳۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله سبحانی امشب در دیدار جمعی از معاونین تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه که در قم برگزار شد، به جایگاه تبلیغ در قرآن اشاره کردند و گفتند: خدای متعال در قرآن فرمودند« اگر همه افراد نمی توانند به تبلیغ بروند لازم است افرادی دیگر مروج دین باشند».

 ایشان با اشاره به عوامل موفقیت در تبلیغ افزودند: مبلغ موفق کسی است که شرایط زمان و جامعه را بشناسد و براساس نیازها سخن بگوید.

حضرت آیت الله سبحانی اظهار داشتند: مبلغینی که در عید اسلامی به تبلیغ می روند به اهمیت صله رحم، رسیدگی به فقرا و... تأکید کنند.

این مرجع تقلید از تبلیغ برای سفر از سوی رسانه ملی انتقاد کردند و اظهارداشتند: آنچه  مردم در ایام عید اسلامی باید به آن توجه داشته باشند، اهمیت صله رحم است، ولی به این مسئله کمتر توجه می شود.

حضرت آیت الله سبحانی اظهارداشتند: مبلغینی که به امامزادگان برای تبلیغ می روند به فکر جوانان باشند، سعی کنند با جوانان نشست و برخاست داشته باشند و آنها را به دین دعوت کنند.

این مرجع تقلید افزودند: هنوز ایام نوروز شروع نشده صدا وسیما شروع به تبلیغ در مورد سفر کردن کرده است و این اشتباهی است که انجام می شود. نباید برای رفتن سفر این همه تبلیغ شود.مردم باید بدانند اگر سفر ضرورت ندارد، لازم نیست به سفر بروند.

 

ارسال نظرات