خبرهای داغ:
آیین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری محراب شهرک پردیسان قم روز سه شنبه با حضور استاندار قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۳۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست استاندار قم در این آیین با اشاره به نقش خیرین در توسعه فضا‌های آموزشی اظهارداشت: گام نهادن در عرصه‌ی آموزش و پرورش اثر‌های مثبت ویژه‌ای برای جامعه و آینده‌ی کشور به همراه دارد.
وی با بیان اینکه هر یک از افراد در جامعه علاوه بر حقوق خود، تکالیفی نیز بر عهده دارند بیان داشت: هر یک از ما بایستی نقش خود برای ساخت آینده کشور تعریف و ایفا کنیم.

وی توجه به ساخت مدارس در سال‌های اخیر در قم به ویژه منطقه پردیسان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هنوز ۲۰ مدرسه دیگر برای پوشش جمعیت پردیسان نیاز داریم که دولت به تنهایی توانایی ساخت آن‌ها را ندارد و نیازمند مشارکت مردم و خیرین هستیم.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

سرمست با اشاره به گسترش شهر پردیسان افزود: پیوست فرهنگی و اماکن آموزشی این منطقه باید متناسب با افزایش جمعیت آن تهیه و توسعه یابد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: مدیران استان نیز باید خیراندیش باشند و خیرین را در اجرای کار‌های خیر یاری دهند.

این پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال بابت ساخت و تجهیز در زمینی به مساحت ۲۵۷۰ متر و زیربنای ۱۵۰۰ متر به بهره برداری رسید.
ارسال نظرات