فرمانده سپاه ناحیه ی طارم گفت: اردوی راهیان‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۴۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،اقبال جهانبخشی یکی از ماموریت‌های مهم سپاه و بسیج را اعزام کاروان‌ها به اردوهای راهیان نور دانست و اظهار داشت: کاروان راهیان نور که حافظ سال‌های دفاع مقدس، حماسه رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر است نقش مهمی در  نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در میان نوجوانان و جوانان دارد.

وی نقش کاروان راهیان نور در حفظ و افزایش توان بازدارندگی را مهم دانست و افزود: افزایش توان رزمی و تبیین حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از دیگر برکات راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه ی طارم خاطرنشان کرد:عزیمت کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس سبب آشنایی بیشتر جوانان با حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان و شهدای والامقام در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد:دفاع مقدس ملت ایران و ایثار رزمندگان اسلام با هیچ جنگی در دنیا قابل قیاس نیست و عزت و اقتدار کشور ما در گرو همین فداکاری ها و جانفشانی هاست که باید به عنوان یک ارزش گسترش یابد.

ارسال نظرات