مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد؛

فعالیت وخدمات رسانی 50گروه جهادی در ایام نوروز98

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از فعالیت وخدمات رسانی 50گروه جهادی همزمان با طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی در ایام نوروز 98 خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۵۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرهاد امندی با اشاره به فعالیت جهادگران استان اظهار داشت:فعالیت گروه های جهادی فقط مختص فصل تابستان نبوده واز سال های گذشته بدون وقفه ودر طی سال  خدمت رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به استقبال اقشار مختلف از تشکیل گروه و فعالیت در اردوهای جهادی،  تعداد 208 گروه جهادی تا پایان سال 97در بسیج سازندگی استان، سازماندهی،تشکیل و ثبت رسمی شده اند که در مقایسه با سال های گذشته بهترین و اثربخش ترین خدمات را  ارائه دادند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه در طول سال های اخیر نقش جهادگران بسیجی در خدمت رسانی به مناطق محروم را نمی توان نادیده گرفت،خاطرنشان کرد:ارائه فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و حضور جهادگران بسیجی منجر به پیشرفت حوزه‌های مختلف در مناطق محروم کشور شده است و شاهد هستیم که این گروه‌ها بدون چشم داشت و توقعی برای خدمت‌رسانی به مردم محروم پای کار بوده‌اند.

امندی با اشاره به اردوهای جهادی بسیجیان در نوروز 98تصریح کرد:تعداد 50 گروه در عرصه های عمرانی،فرهنگی و خدمات رسانی،بهداشت وسلامت ، کشاورزی و منابع طبیعی ودرختکاری فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است  اردوهای جهادی از 20 اسفند ماه سال جاری آغاز وتا 20 فروردین ماه 98 ادامه می یابد.

ارسال نظرات