فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

جزئیات بسته حمایتی سپاه بندرعباس برای ازدواج آسان جوانان

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، با تاکید بر کمک به ازدواج آسان جوانان گفت: مقرر شده سالن‌های ورزشی بسیج و سپاه، به صورت رایگان جهت برگزاری مراسم ازدواج در اختیار زوجین قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۶۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حسین درویشی  اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به امر ازدواج جوانان، سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان هم از این موضوع عقب نمانده و با استفاده از ظرفیت بسیج، در حال اجرای طرح‌هایی برای کمک به ازدواج آسان جوانان است.

وی افزود: بر اساس دستور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان مبنی بر کمک به امر ازدواج آسان جوانان، طرح‌هایی پیشنهاد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: مقرر شده سالن‌های ورزشی بسیج و سپاه، به صورت رایگان جهت برگزاری مراسم ازدواج در اختیار زوجین قرار گیرد.

درویشی، به سایر خدمات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اشاره کرد و افزود: خدماتی از جمله خواندن صیغه عقد، واگذاری لباس عروس، سالن زیبایی به عروس، آرایشگاه داماد و حتی سفره عقد ارائه می‌شود.

وی درخصوص تهیه جهیزیه جوانان ادامه داد: زوجین بسیجی و غیربسیجی که در سال 97 ازدواج کرده اند می‌توانند با پرداخت مبلغ سه و نیم میلیون تومان، از 11 قلم کالای اساسی زندگی از جمله  فرش، کولر، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی به ارزش 16 تا 17 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس افزود: در جهت حمایت از کالای ایرانی تمامی اجناس ارائه شده ساخت ایران هستند.

درویشی در پایان خاطرنشان کرد: تمام این خدمات رایگان در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و زوجین جهت دریافت خدمات می‌توانند به بسیج سازندگی استان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار