سردار سنایی راد، گفت: پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و حفظ مرزبندی با دشمنان انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های انقلاب و پیشرفت کشور ضروری است.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۶۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در گردهمایی بصیرتی کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که به صورت ویدیو کنفراس برای نواحی مقاومت بسیج شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری نیز پخش می شد، به تبیین گوشه هایی از بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب پرداخت.

سردار سنایی راد، با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم، به تشریح اهمیت پیام منشور گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: خطاب اصلی مقام معظم رهبری به جوانان در این بیانیه و همچنین خطاب قرار دادن جوانان غربی در دو نامه پیشین نشان دهنده اهمیت نسل جوان می باشد که باید جوانان را دریافت.

وی، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس نیز شاهد این هستیم که جوانان این مرز و بوم که سبک بار بودند بیشتر از دیگران توانستند در میدان حضور یابند و سبک بال شوند.

این کارشناس ارشد مسایل سیاسی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه، گذشته انقلاب و وضعیت فعلی را توصیف فرمودند و چشم اندازی درخشان و امیدآفرین از آینده انقلاب اسلامی را بشارت داده اند.

سردار سنایی راد، با بیان اینکه جوانان امروز حافظه تاریخی از انقلاب اسلامی ندارند، یادآوری کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان گردد و بیانیه مقام معظم رهبری نیز در مجامع مختلف تبیین گردد؛ زیرا معظم له تجارب گرانبهای خویش را با این بیانیه به نسل های آینده و جوانان امروز انتقال داده اند.

وی، بخش هایی مختلف بیانیه مقام معظم رهبری را تشریح کرد و گفت: حضرت آقا در این بیانیه تأکید فرموده اند؛ که اسلام بعد از انقلاب بعنوان یکی از قطب های قدرت جهان تبدیل شده و تنها انقلابی است که به آرمانهایش خیانت نکرده است.

این کارشناس ارشد مسایل سیاسی، خاطرنشان با اشاره به وجود برخی مشکلات بویژه اقتصادی ، اظهار کرد: اگر جایی مشکل وجود دارد، به خاطر ارزش های انقلاب اسلامی نیست، بلکه مشکلات جایی به وجود می آیند که از ارزش های انقلاب دور شده باشیم. مردم ما همواره نشان داده اند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و افزایش 23 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این ادعا را به خوبی ثابت کرد.

سردار سنایی راد، خاطرنشان کرد: امروز در جنگ اقتصادی باید همه کمک کنیم و با تکیه بر ظرفیت های داخلی و علم و فن آوری، اخلاص و ایثار، تقوا و توکل پیش رویم، زیرا همین اخلاص و توکل بود که در جنگ تحمیلی نیز جواب داد.

وی، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب توصیه کرد: باید فهم مشترک از بیانیه مقام معظم رهبری داشته باشیم و آن را به افق گفتمان تبدیل کنیم.

سردار سنایی راد، افزود: همه باید سعی کنیم این بیانیه را در زندگی شخصی و سازمانی پیاده کنیم و به دنبال معنویت افزایی باشیم.

وی، ادامه داد: پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و حفظ مرزبندی با دشمنان انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های انقلاب و پیشرفت کشور ضروری است.

این کارشناس مسایل سیاسی به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: غرفه صنایع دفاعی و نظامی درخشان ترین بخش نمایشگاه امسال دهه فجر بود که مرهون نیروهای انقلابی و جهادی و ولایت باوران است، که در برابر مشکلات می ایستند.

سردار سنایی راد، افزایش 20ساله امید به زندگی در مردم، بهبود وضعیت بهداشت و درمان در کشور، پیشرفت در علوم و فنون مختلف و صنایع و ... را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان نمی گذارد آنها از آینده مأیوس شوند.

وی، همچنین وضعیت اقتصادی کشور را با توجه به صادرات 100 میلیارددلاری مواد نفتی و غیرنفتی و نیاز کلی کشور به نصف این ارقام برای واردات اقلام ضروری و ...، مثبت ارزیابی کرد و گفت: پرهیز مسئولان از اجازه ورود کالاهای غیرضروری، مبارزه قاطعانه با قاچاق و افزایش هزینه برای قاچاقچیان می تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی و تولید و اشتغال در کشور داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: حفظ نظام که حدود 300 هزار شهید برای آن تقدیم شده از اوجب واجبات است؛ لذا مسئولین نیز باید حرمت خون شهدا را نگهدارند و به مردم و کشور بیش از پیش خدمت کنند.

گفتنی است: سردار سنایی راد در این روز در جمع طلاب و روحانیون تأثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری نیز حاضر شد و در مجتمع لاله شهرکرد به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تشریح پیام های بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری پرداخت.

ارسال نظرات