رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: مدافعان حرم و شهید حججی ها در کشورمان، جزو رویش های انقلاب اسلامی هستند و همه این ها به دلیل اثرگذاری نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۷۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار احمد حق طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در مراسم تجلیل از برگزیدگان و نفرات سوم و قابل تقدیر این دوره از جشنواره که در اردوگاه فرهنگی_تربیتی شهیده مریم فرهانیان برگزار شد، گفت: جوانان، مدافعان حرم و شهید حججی ها در کشورمان، جزو رویش های انقلاب اسلامی هستند و همه این ها به دلیل اثرگذاری نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که مشتاقانه در راه اسلام و حراست از مرزهای کشورمان و مقابله با کفر، حاضرند از جانشان بگذرند.

وی ادامه داد: تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جوانان کشورمان باعث شده است که ما در سطح منطقه بتوانیم در مقابل تروریست های تکفیری مقابله کنیم و نگذاریم که مستکبران عالم به واسطه این گروهک های کافر، باعث ناامن شدن کشورمان و نابودی اسلام و تشیع شوند.

سردار حق طلب تاکید کرد: دشمن برنامه ریزی وسیعی می کند که افرادی همچون شهید حججی در کشورمان نداشته باشیم تا بتوانیم به راحتی توطئه های خود را در کشورمان و در سطح منطقه پیاده سازی کنند.

ارسال نظرات