سردار سلیمانی عنوان کرد

اهمیت برگزاری جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور/جشنواره ره آورد سرزمین نور یکی از بخش های موثر و مردمی راهیان نور است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: برگزاری جشنواره های استانی ره آورد سرزمین نور اثرگذاری زیادی بر رشد و گسترش این جشنواره دارد و امسال 7 استان به صورت استانی، جشنواره ره آورد سرزمین نور را برگزار نمودند.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۷۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مراسم تجلیل از برگزیدگان و نفرات سوم و قابل تقدیر این دوره از جشنواره که در اردوگاه فرهنگی_تربیتی شهیده مریم فرهانیان برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس، یک گنج است و راهیان نور یک فناوری موثر برای استخراج از این گنجینه است و جشنواره ره آورد سرزمین نور نیز یکی از بخش های موثر و مردمی راهیان نور است که نشان دهنده اثرگذاری سفر جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: تلاش شده است که آثار منتخبین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در دوره ها و رشته های مختلف به چاپ برسد تا در اختیار مخاطبان و علاقمندان به اردوهای راهیان نور و دفاع مقدس قرار بگیرد و یقینا تکثیر چنین آثاری جزو اولویت ماست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های استانی ره آورد سرزمین نور اثرگذاری زیادی بر رشد و گسترش این جشنواره دارد، افزود: امسال 7 استان به صورت استانی، جشنواره ره آورد سرزمین نور را برگزار نمودند و یقینا حضور مسئولان و زائران راهیان نور هر استان در این جشنواره استانی، اثرگذاری و انگیزه بخشی زیادی در تولید آثار ادبی و هنری بیشتری توسط زائران راهیان نور دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: باید فرهنگ سازی شود که زائران راهیان نور بعد از حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، دیده ها و شنیده های خودشان را در قالب های ادبی و هنری پیاده سازی کنند و به جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال نمایند و این گونه، همه ساله شاهد رشد این جشنواره خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار