خبرهای داغ:
یکی از اساتید بسیجی گفت: جامعه‌ای که بتواند آرمان شهدا، ایثارگران و جانبازان را به خوبی درک و ترویج کند، از کارکردهای مثبت آن که همانا گسترش معنویت در جامعه، کاهش فساد و ناهنجاری و به تبع آن شکل‌گیری یک محیط انسانی سالم و الهی است بهره خواهد برد.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۹۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

عزیز جوانپور در گفتگو با خبرنگار راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد شهدا علاوه بر جنبه آموزشی داشتن می‌تواند با تجمع آثار و افکار، مشوق طیف وسیعی در جهت اشاعه و زنده نگهداشتن دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شهدا و ایثارگران باشد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه‌ها در قبال این شهدا، اظهارداشت: تقویت باورهای دینی و ملی، امروزه جزو اصلی‌ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به حساب می‌آید و در ردیف مهمترین وظایف مراکز آموزشی است.

جوانپور اضافه کرد: نهادینه کردن ارزش‌ها در جامعه، نیاز به برنامه‌ریزی و سازماندهی دارد و مسوولیت این امر بر عهده کلیه نهادهای فرهنگی در جامعه، است و انجام کار پژوهشی و مبنایی در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد. از همین رو لازم است قدم‌های اساسی در جهت ارائه الگوهای درست به نسل جوان و متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی برداشته شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها