دیدار معاون بسیج بین الملل در مدرسه ناحیه 2 کرج

پیرو انتشار ویدئوی مناظره دو دانش آموز مشکین دشتی در قالب یک نمایش کلاسی با موضوع استکبار ستیزی معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از اعضای آن معاونت با مدیران، معلمان و دانش آموزان مدرسه در ناحیه 2 آموزش و پرورش کرج دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۹۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، پیرو انتشار ویدئوی مناظره دو دانش آموز مشکین دشتی در قالب یک نمایش کلاسی با موضوع استکبار ستیزی در ایام مبارک دهه فجر، دکتر محمدعلی مومنی ها معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از اعضای آن معاونت صبح امروز با مدیران، معلمان و دانش آموزان مدرسه مذکور (دبستان غنچه­‌های بهشت) در ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان کرج دیدار کردند.

معاون بین­‌الملل سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از دست اندرکاران دبستان غنچه های بهشت و سازندگان نمایش فوق بر این مهم تاکید کردند که پیرو بیانیه­ی گام دوم رهبر انقلاب یکی از وظایف نهادها و جریان های انقلابی حمایت از حرکت های صحیح و در مسیر انقلاب است. همچنین ایشان پرورش نسلی انقلابی و بصیر و کودکانی با فهم بین المللی را از ضرورت های این مسیر ذکر کردند.

در این مراسم در کنار تقدیر از سرکار خانم طوسی مدیر مدرسه، سرکار خانم سلطانی معلم و طراح نمایش فوق، فاطمه دولت آبادی و سدنا شعبانی بازیگران خردسال نمایش، از سرکار خانم حاجی آقا خبرنگار پایگاه خبری طنین شهر نیز که به نشر ویدئوی این نمایش پرداخته بود ، تشکر و قدردانی به عمل آمد.   

ارسال نظرات