معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۰۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی؛ محسن صالحی نیا در جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار با اشاره به توسعه فعالیت‌های معدنی و صنعتی در سبزوار افزود: این ضرورت به خوبی از سوی فعالان اقتصادی شناخته شده و فعالیت‌های معدنی و صنعتی با همت فعالان اقتصادی در منطقه صورت گرفته است.

وی ادامه همچنین با بیان توسعه جایگاه‌های صنعتی در استان تصریح کرد: در سالجاری ناحیه صنعتی داورزن به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ناحیه صنعتی نوده انقلاب خوشاب و ناحیه صنعتی ششتمد آغاز شده است.
وی اضافه کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌توانند در قالب سرمایه در گردش، نوسازی و رونق تولید تسهیلات با کارمزد مناسب دریافت کنند.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در ادامه نشست شورای اداری این شهرستان افزود:  شهر سبزوار ۳۹۱ هکتار سکونتگاه‌های غیر رسمی و هفت منطقه حاشیه نشین دارد که آسیب‌های اجتماعی در این مناطق وجود دارد.

وی تصریح کرد: توجه به توانمندسازی مناطق روستایی جلوی مهاجرت روستاییان و گسترش حاشیه نشینی را می‌گیرد.

مقصودی گفت: جاده‌های روستایی بخش‌های روداب و ششتمد سبزوار بلحاظ شاخص و بهره مندی کمترین میانگین خراسان رضوی را دارد که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: روستا‌های سبزوار با توان تولیدی بسیار بالایی که دارند می‌توانند نقش مهمی در تحقق اقتصادی مقاومتی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها