فرمانده سپاه الغدیر یزد؛

خون شهید حامل رساترین و زلال‌ترین پیام تاریخ است

سردار فتح الله جمیری در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا آورده است: «خون شهید حامل رساترین و زلال‌ترین پیام تاریخ است. پیام شهداء این است که قدم نهادن در مسیر یاری دین خدا، بلاشک سبب ساز سرریزشدن باران رحمت الهی بر امت اسلامی خواهد بود.»
کد خبر: ۹۱۱۹۸۱۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد به مناسبت گرامیداشت روز شهدا پیامی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است: «۲۲ اسفند ماه را که به نام روز بزرگداشت شهداء نامیده شده است، را به خانواده‌های معزز شهداء، جانبازان پرافتخار، آزادگان سرفراز و عموم مردم استان دارالعباده یزد، به واسطه استقامت مومنانه شان بر صراط شهداء، تبریک می‌گوییم. 
خون شهید حامل رساترین و زلال‌ترین پیام تاریخ است. پیام شهداء این است که قدم نهادن در مسیر یاری دین خدا، بلاشک سبب ساز سرریزشدن باران رحمت الهی بر امت اسلامی خواهد بود. پس از گذشت چهل سال پیام شهدا هم چنان در جان امت ما قرار دارد و شور و اشقیاق آگاهانه در نسل جوان، که راه شهدا را می‌پسندند و می‌پویند مویدی از این موضوع است. ان شاء الله گام دوم انقلاب اسلامی با همت عموم مردم و عزم جوانان مومن و مصمم که تربیت شدگان مکتب شهادت اند؛ با صلابت و استواری طی خواهد شد.
سلام خالصانه و مخلصانه بر ارواح مطهر شهداء و امام شهداء
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته سرتیپ دوم پاسدار فتح اله جمیری»
انتهای پیام/
ارسال نظرات