از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در گفتگو با «بسیج»:

شهدا چراغ راه دنیا و آخرت ما هستند

یکی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با بیان اینکه کمترین خدمت در حق شهدا برگزاری مراسم و آیین‌هایی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن هاست، گفت: شهدا به این اقدامات ما ذره ای احتیاج ندارند و باید بدانیم که آن ها در دنیا و آخرت چراغ راه ما هستند و ما باید به آن ها تمسک جوییم.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۳۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش سرویس راهیان نور کشور محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مسئولان باید بدانند که شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، اگر امروز در جایگاهی قرار گرفته‌اند بی شک باید در راستای خدمت‌رسانی به آن نگریسته شود.

وی ادامه داد: متاسفانه تلاش عده‌ای غرب‌زده و غافل از ارزش‌های انقلاب و نظام، با ترویج افکار ضدشهادت و ایثار گمراه کردن جوانان و دانشجویان  هستند، عده ای جیره‌خوار  نظام‌ که متاسفانه کماکان دل در گرو غرب و آمال آن ها دارند.

محمدی اضافه کرد: نسل امروز به ویژه جوان مومن و انقلابی باید به اصل اندیشه انقلاب امام (ره) و شهدا مراجعه کنند و آن را بی‌واسطه درک کنند و مهم تر از آن ترویج این اندیشه در میان جوانان و در محیط دانشگاهی است و مسئولان باید از این اندیشه و این اقدام حمایت مادی و معنوی به عمل آوردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار