خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه (ع) شمالغرب سپاه:

شهیدان باکری مایه فخر و مباهات ملت ایران هستند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمال غرب سپاه گفت: شهیدان باکری به معنای واقعی مایه فخر و مباهات ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان هستند.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۴۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر و شهدای شمال غرب کشور که در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور جمعی از مسوولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان باکری به معنای واقعی کلمه مایه افتخار خطه آذربایجان هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات بدر و خیبر در دوران دفاع مقدس جزو نقاط روشن و افتخار آمیز برای کشورمان به شمار می‌روند، ادامه داد: امروز در این مراسم برای تجلیل از شهدای بدر و خیبر و شهدایی که در این ایام به فیض شهادت نائل آمده اند دور هم جمع شده‌ایم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال غرب سپاه با بیان اینکه شهدا برای دفاع از دین و اسلام جان را بر کف نهاده و راهی کارزار شدند، اضافه کرد: شهدا میزبان اصلی خانواده های شهدا در این یادواره هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا کسانی هستند که بهترین و بزرگترین سرمایه خود یعنی جان شان در طبق اخلاص گذاشتند و برای صیانت از کیان ملی از هیچ چیز دریغ نکرده و به سوی جبهه ها راهی شدند، خاطرنشان کرد: شهدا در راه امام‌شان جان را فدا کردند.

سردار اوصانلو بیان داشت: رزمندگان دفاع مقدس با ذکر یازهرا و یامهدی و دیگر ائمه معصوم (ع) در عملیات های مختلف شرکت کردند و در نهایت تمامی دشمنان را شکست داده و بر آنان فائق آمدند.

وی اظهار کرد: وقتی به شاخصه های بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) نگاه می کنیم قرابت زیادی میان این صفات با روحیات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یافت می شود، چرا که شهدای جان بر کف نظام اسلامی با الگو قرار دادن اولیای الهی به میادین حق علیه باطل شتافته‌اند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار