خبرهای داغ:
پنج شنبه 23 اسفند ماه:

اجتماع طلاب با لبیک به فرمایش رهبری درگام دوم انقلاب

عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی از تجمع طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در روز پنج شنبه 23 اسفند خبر داد و گفت: این تجمع به منظور رساندن صدای حوزویان به گوش تمامی افراد و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۴۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوری عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به رسالت های مهم حوزه و روحانیت در منشور امام راحل اظهار داشت: انتظاری که از حوزه می باشد، این است که باید نقش خود را به خوبی در تمامی صحنه ها ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیت دردوران انقلاب و تشکیل نظام، افزود: اکنون در دوران تکامل و بلوغ که همان جامعه سازی و تمدن سازی است، حوزه های علمیه و روحانیت باید به عنوان یک نیروی فعال در صحنه حضور داشته باشد.

عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آمار شهدا حوزه و روحانیت نشان می دهد که روحانیت در طول تاریخ پای انقلاب و ارزش های آن بوده و هستند و در تمام عرصه ها حضور فعالانه دارند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه برخی از صداهای بیگانه به دنبال تضعیف حوزه ها هستند، تصریح کرد: می گویند چرا حوزه ها در خصوص برخی نابسامانی ها کاری نمی کنند، باید درجواب چنین افرادی گفت حوزه ها به وظیفه خود عمل می کنند اما چرا صدای حوزه ها را پخش نمی کنید.

وی ادامه داد: تجمع طلاب و روحانیون شهرستان های بیرجند، درمیان، خوسف، نهبندان و سربیشه به منظور رساندن صدای حوزویان به گوش تمامی افراد فردا پنج شنبه برگزار خواهد شد که در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب خواهد بود.

عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی مطرح کرد: سخنران اصلی این اجتماع حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواهند بود و همچنین از حضور یک مهمان کشوری بهره خواهیم برد.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: در بسیاری از اوقات صحبت ها و سخنرانی ها به صورت گزینشی پخش می شود، که امید در این جلسه گزینشی عمل نگردد تا مردم حرف حوزه های علمیه را نسبت به برخی مسائل و نابسامانی ها بشنوند.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی که به اصول پایبند بوده ایم، پیشرفت داشته ایم، گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اجتماع، همدردی و همراهی روحانیت با مردم و همچنین تکریم از خانواده های طلاب به عنوان یاوران تبلیغ و جریان انقلابی می باشد.

عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی ابراز داشت: حوزه علمیه خراسان یک حوزه زنده، فعال و حاضر درصحنه ها بوده و خواهد ماند و این اجتماع نیز نشان خواهد داد که طلاب خراسان جنوبی انقلابی بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار