مسوؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:
مسوؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: در زمان جنگ با توجه به شرایط و امکانات موجود، رزمندگان به صورت جانانه از خاک کشور خود در مقابل دشمن دفاع کردند و تعصب خود به کشور را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۴۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت‌الاسلام‌ عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در یادواره شهدای گمنام سلماس، اظهار داشت: رزمندگان در طول هشت‌سال دفاع‌مقدس با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کرده و موجب سربلندی و افتخار ملت شدند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ با توجه به شرایط و امکانات موجود، رزمندگان به صورت جانانه از خاک کشور خود در مقابل دشمن دفاع کردند و تعصب خود به کشور را به جهانیان نشان دادند.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی افزود: مقام ‌معظم ‌رهبری نسبت به بازگو کردن تلاش‌های رزمندگان در طول هشت‌ سال جنگ تاکید فراوانی کرده اند.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: امروزه جوانان انقلابی با تلاش‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی آشنا شده‌اند و سعی دارند برای آشنایی بیشتر به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

حجت الاسلام سرایی صحنه های دفاع مقدس را گنج های نهفته دانست و دفاع مقدس را یک درس فراموش نشدنی عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم بیان کرد: اگر تاریخ را نگاه کنیم هر جنگی که اتفاق می افتد، آن جنگ می تواند مایه عزت و سرافرازی آن ملت باشد و هم می تواند مایه سرافکندگی و ذلت یک ملت باشد.

وی گفت: دفاع مقدس یک درس فراموش نشدنی است و به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ یک گنج بود و باید هنر ملت ایران این باشد که بتوانند این گنج را استخراج کنند.

وی افزود: صحنه های دفاع مقدس گنج های نهفته است که باید استخراج شوند؛ اخلاص و فداکاری شهدا باعث شده است که سالیانه حدود 5 میلیون جوان انقلابی راهی مناطق عملیاتی شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: طولانی ترین جنگ های تاریخ معاصر جنگ هشت ساله است و با پشتیبانی کشورهای غربی، شرقی، اروپایی و کشورهای منطقه حوزه خلیج فارس جمع شدند که جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

وی افزود: دشمن اراده کرد نور الهی را خاموش کند که نتوانست، انقلاب اسلامی نور الهی است، شهدای ما ره صدساله را یک شبه پیمودند و شهدا عارفان واقعی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات