استاندار مرکزی خطاب به خانواده شهدا گفت: امروز اگر کشور ما امنیت و اقتدار دارد، همه از صدقه‌سر خون فرزندان شماست که در راه اسلام و انقلاب و استمرار حرکت امام حسین(ع) جاری و ساری است.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۶۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم گرامیداشت روز ملی شهدا گفت: ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شهدا را در این محفل گرم و صمیمی که گرمی آن از حضور خانواده شهداست، ارج می‌نهیم.

وی جوشش خون شهدا را به دلیل حرمت آن دانست و افزود: اگر میلیون‌ها سال بگذرد نه تنها از ارزش خون شهدا کم نمی‌شود، بلکه تازه‌تر می‌شود.

وی خطاب به خانواده شهدا افزود: امروز اگر کشور ما امنیت و اقتدار دارد، همه از صدقه‌سر خون فرزندان شماست که در راه اسلام و انقلاب و استمرار حرکت امام حسین(ع) جاری و ساری است.

مرتضی انصاری فر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این مراسم گفت: گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای اسلام از صدر تاکنون را که برای اعتلای جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را یک‌نهاد فرهنگی دانست و افزود: خدمات معیشتی که بنیاد به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارائه می‌دهد ناچیز و چون قطره در برابر دریاست.

انصاری فر خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه همه مسئولین عنوان کرد و گفت: ۲۲ اسفند در سال ۸۲ به‌عنوان روز بزرگداشت شهید نام‌گذاری شد اما از سال ۹۲ بود که این نام‌گذاری با برنامه‌ریزی و فعالیت و نقش پررنگ رسانه‌ها برجسته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات