خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن سال نو؛

مراسم جشن «ترنم بهار» در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، مراسم جشن استقبال از بهار با عنوان «ترنم بهار»، ویژه همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۷۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی ، به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، مراسم جشن استقبال از بهار با عنوان «ترنم بهار»،  ویژه همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار شد. در این مراسم آثار هنری و صنایع دستی  همسران در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته شد. فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در این مراسم با مهم خواندن نقش همسران در توان رزم کارکنان گفت: نقش همسران در امنیت روانی کارکنان و موفقیت آنها در محیط کاری بسیار حائز اهمیت است. 

امیر سرتیپ دوم ستاد علی حدادی سامانی در این مراسم با اشاره به اینکه نقش نیروی انسانی در توان رزم یک نیروی نظامی بر کسی پوشیده نیست خاطرنشان کرد: بخش بسیار مهمی از موفقیت نیروی انسانی شاغل در بخش نظامی به ایفای نقش سازنده همسران کارکنان وابسته است.

وی با تاکید بر اینکه وجود امنیت روانی در کارکنان، جزء ضروریات داشتن یک نیروی انسانی با توان رزم بالاست گفت: همسران کارکنان باید کاری کنند که همسرانشان در محیط کاری، دغدغه ای جز انجام وظایف محوله نداشته باشند.

امیر حدادی در پایان، بخش مهمی از  موفیت های کسب شده توسط منطقه پدافند هوایی مرکزی در ارزیابی های صورت گرفته در سال 97 را به دلیل این ایفای نقش سازنده همسران دانست و صبر و بردباری آنها را قابل تقدیر خواند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی نیز در این مراسم با تاکید بر تاثیر ارتقاء روحیه همسران در تحکیم بنیان خانواده گفت: پشت هر مرد موفقی می توان رد پایی از وجود یک همسر دلسوز و صبور را مشاهده کرد. وی با تاکید بر اینکه شغل نظامی گری در جمهوری اسلامی ایران دارای قداست خاصی است گفت: باید افتخار کنید که همسر انسانهایی شده اید که با تمام وجود از آسمان ولایت و حریم هوایی ایران اسلامی دفاع می کنند. وی با تفسیر آیاتی از سوره عادیات به جایگاه والای نظامیان در قرآن کریم اشاره کرد.

این مراسم با اجرای گروه فرهنگی هنری مهر رادیو اصفهان ادامه و با اهداء جوایز به برندگان مسابقات ورزشی بانوان در سطح ارتش منطقه اصفهان و همچنین همسران فعال در فعالیت های مربوط به امور بانوان به پایان رسید.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار