خبرهای داغ:
نجار گفت:جهت گیری ما در حوزه مدیریت بحران استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح به دلیل برخورداری از نظم و انظباط و سیستم فرماندهی قوی در مقابله، مدیریت و کنترل حوادث و بحران ها با کارائی و نتایج بهتر می باشد.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۹۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه زاهدی استاندار و جمعی از مدیران استانی از پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک بازدید کردند.

در این بازدید نجار در جمع مدیران و کارکنان هوانیروز بیان کرد: پایگاه هوا نیروز شهید امینی آبیک می تواند به عنوان یک مرکز پشیبان ملی مطرح و مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: ارتباط ستاد مدیریت بحران با نیروهای مسلح یک ارتباط نزدیک و دوسویه بوده که این ارتباط باید تداوم یافته و تقویت شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: براساس سیاست های  ابلاغی مقام معظم رهبری، استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و پیشگیری و ساماندهی مسائل و معضلات حوزه مدیریت بحران یک اصل اساسی است.

وی افزود: جهت گیری ما در حوزه مدیریت بحران استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح به دلیل برخورداری از نظم و انظباط و سیستم فرماندهی قوی در مقابله، مدیریت و کنترل حوادث و بحران ها با کارائی و نتایج بهتر کی باشد.

معاون وزیر کشور گفت:در بسیاری از کشورها در زمان مقابله و مدیریت سوانح و حوادث ابتدا از روش قرنطینه کردن استفاده می کنند و سپس سعی می کنند با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح برای امداد و نجات بهره بگیرند.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها