خبرهای داغ:
استاندار قزوین تاکید کرد:

لزوم ایجاد پایگاه پشتیبانی لجستیک در استان

زاهدی گفت:وجود یک پایگاه پشتیبانی لجستیک در استان بسیار ضروری است و هم اکنون پایگاه امداد و نجات مرکزی قزوین در موقعیت مکانی مناسبی قرار ندارد و باید پایگاه انجیلاق که مجموعه ای از سوله ها و انبار امدادی است با تخصیص اعتبارات مناسب آماده شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۲۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران قزوین که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به نقش قزوین به عنوان استان معین تهران و البرز در زمان حوادثی همچون زلزله، اقدام برای حل مشکلات امداد و نجات هوایی شامل پد فرود بالگرد و آشیانه برای استان قزوین ضروری است.

وی گفت: مدیریت بحران به نحو صحیح، با ساز و کار عادی امکان پذیر نیست، بلکه در این بخش باید به شیوه جنگی عمل کرد و مدیریت را با سرعت بیشتری اجرایی کرد.

استاندار قزوین اظهار کرد:وجود یک پایگاه پشتیبانی لجستیک در استان بسیار ضروری است و هم اکنون پایگاه امداد و نجات مرکزی قزوین در موقعیت مکانی مناسبی قرار ندارد و باید پایگاه انجیلاق که مجموعه ای از سوله ها و انبار امدادی است با تخصیص اعتبارات مناسب آماده شود.

وی افزود:کمک رسانه ها از نظر آموزش و انعکاس مناسب و مطلوب تر حوادث برای آرامش بخشیدن به مردم امری ضروری است.

 

۱۰۱۰/پ۲۰/بe

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار