استاندار یزد خواستار ارتباط و تعامل متقابل بین مسئولان استان با ائمه جمعه برای رفع مشکلات مردم شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۲۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه استان یزد؛ اظهار داشت: ائمه محترم جمعه جزء معتمدین مردم هستند آنان افرادی هستند که از جایگاهی ارزشمند برخوردارند و می‌توانند هم در خدمت نظام و هم در خدمت مسئولین استان و مسئولین محلی باشند.
وی افزود: تعامل و ارتباط مناسب بین ائمه جمعه و مسئولان استان نیازمند این است که هم امامان جمعه از راهبرد‌های مسئولان استان آگاه باشند هم اینکه دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای حل مشکلات و مسائل مردم به فرمانداران و بخشداران ارائه دهند تا ارتباط خوب و موثر شکل گیرد.
طالبی با بیان اینکه بحث آب الویت اصلی استان یزد است، ادامه داد: در همین چند ماه اخیر سهمیه آب استان به وضعیت قبل رسید؛ الان ۶۳ میلیون مترمعکب آب سهمیه سالیانه ما است که بخش عمده مصرف ما را مانند قبل تأمین می‌کند.
وی عنوان کرد: ظرفیت‌های غیرفعالی در استان داریم که باید فعال کنیم؛ در چند روز گذشته جلسات متعددی داشته ایم تا پروژه‌های نیمه تمام را در سال آینده با واگذاری به بخش خصوصی تمام و فعال کنیم.
استاندار یزد در ارتباط با گوشت تنظیم بازار در استان بیان کرد: بخش عمده گوشت باید از خارج از استان یزد تامین شود، ولی نگذاشتیم که قیمت بیشتر از استان‌های همجوار باشد و شاید در برخی جهات در این زمینه نظارت‌های آنچنانی نشد که دنبال رفع این نواقص هستیم.
طالبی به اهمیت پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب در استان یزد پرداخت و افزود: یکی از مظلومیت‌های مقام معظم رهبری این است که هر ساله شعار‌های اصلی و اساسی کشور را مطرح می‌کنند، ولی به خوبی به آن عمل نمی‌شود و فقط به نصب بنر و برگزاری جلسات اکتفا شده است.
استاندار یزد بیان کرد: کشور را از شرایط سخت امروز به سمت شرایط بهتر سوق دهیم و با تلاش شبانه‌روزی امید و اعتماد را در بین مردم تقویت کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات