۲۲۰ جشنواره ورزشی در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: با همکاری هیأت‌های مختلف در حوزه ورزش همگانی و همچنین ورزش روستائی و عشایری در طول سال 220 جشنواره مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۴۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌یاور عزیزپور امروز در جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان(دا) لرستان اظهار کرد: با همکاری هیأت‌های مختلف در حوزه ورزش همگانی و همچنین ورزش روستائی و عشایری در طول سال 220 جشنواره مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های دولت در چند سال اخیر توجه به ورزش همگانی در راستای تقویت نشاط اجتماعی و توسعه این‌گونه فعالیت‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به تجهیز خانه‌های روستایی در استان افزود: طی چند روز آینده نیز بسته‌های ورزشی توسط کاروان‌های ورزش همگانی استان در روستاهای هدف توزیع می‌شود.

عزیزپور بیان داشت: همچنین این آمادگی برای تجهیز وسایل اولیه بازی در روستاهای بالای 20 خانوار که فضای لازم برای نگهداری را ندارند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان با ارائه معرفی‌نامه وجود دارد.

وی بر ضرورت توجه بیش از پیش به ورزش روستایی تأکید و تصریح کرد: این مهم از جمله اهداف و سیاست‌های وزارت ورزش و همچنین دستگاه‌های مربوطه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار