دادستان اردبیل با اعلام این خبر که از موضوع ممنوعیت توزیع گوشت در ادارات و مجموعه‌های اداری سوء برداشت شده است افزود: هدف ما مخالفت با توزیع گوشت به صورت انحصاری در برخی از سازمان‌ها و ادارات بود.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۸۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
توزیع گوشت گرم مرغ در مراکز معتبر عمومی، دولتی و ادارات
 
ناصر عتباتی دادستان اردبیل در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل با بیان اینکه از موضوع ممنوعیت توزیع گوشت در ادارات و مجموعه‌های اداری سوء برداشت شده است و هدف ما مخالفت با توزیع گوشت به صورت انحصاری در برخی از سازمان‌ها و ادارات بود اظهار کرد: در خصوص توزیع گوشت گرم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عمومی و تعاونی‌های مصرف ادارات و سازمان‌های دولتی دستورات لازم صادر شده است.

وی تصریح کرد: در جهت کمک به معیشت کارمندان دولت و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در کمیته نظارت بر بازار مصوب کرده‌ایم که مرغ کیلویی به قیمت ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر و فروشگاه‌های تعاونی مصرف ادارات تهیه و به سهولت در اختیار کارمندان و سایر اقشار جامعه قرار گیرد.

عتباتی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ شان و کرامت هم استانی‌ها در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: از مجموعه سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی خواسته‌ایم به صورت دقیق بر روند توزیع گوشت قرمز یارانه‌ای و گوشت مرغ گرم نظارت داشته و ضمن حفظ شان و کرامت جایگاه هم استانی‌های عزیز جلوی هر گونه سوء استفاده گرفته شود.

دادستان اردبیل ادامه داد: بدیهی است چنانچه سهل‌انگاری و قصوری در این موضوع مشاهده شود با جدیت و قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی نظارت مجموعه‌های صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در آستانه عید نوروز را ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و اظهار داشت: دستگاه قضا با تمام توان آمادگی پشتیبانی و کمک به دستگاه‌های مربوطه را دارد.
ارسال نظرات