حجت الاسلام والمسلمین نکونام ، رسالت روحانیون را تربیت انسان های مؤمن و بصیر و باورمند برای ایستادگی مقابل سختی ها دانست.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۲۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگ طلاب و روحانیون تأثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری به منظور تبیین، تفسیر و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب در مجمتع لاله شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این همایش، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، ایستادگی برای دشمنان را ویژگی انسان های مؤمن واقعی دانست و خطاب به طلاب و روحانیون حاضر در مراسم، اظهار کرد:  طلبه ها وظیفه اجرایی ندارند؛ اما تربیت انسان های مؤمن باورمند برای ایستادگی مقابل سختی ها از مهمترین وظایف روحانیون است.

وی، پایبندی اقشار مختلف مردم به آرمان های انقلاب را خاطرنشان کرد و با یادآوری تلاش های مستمر دشمنان انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، مسیر آینده انقلاب اسلامی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، آسان تر از گذشته دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تربیت انسان های مؤمن و بصیر است و روحانیون و طلاب باید در راستای تربیت چنین انسان هایی کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، دهه پنجم انقلاب اسلامی را زمان ساختن جامعه اسلامی دانست که منتج به برنامه ریزی برای تمدن اسلامی می شود و با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری، گفت: ایشان به خوبی چهل سال گذشته و سال های آینده انقلاب را به تصویر کشیده اند که نیازمند توجه همگان است.

این مقام مسئول با اظهار تأسف از برخی ناکارآمدی های مسئولین و بهانه دادن آنان به دست دشمنان، تصریح کرد: بقدری 40 سال گذشته درخشان است، که این قبیل مشکلات در مقابل پیشرفت‌ها و عملکردها ناچیز است و بدون تردید مسیر آینده انقلاب و نظام روشن است.

ارسال نظرات