امام جمعه شهرستان نمین با بیان اینکه دانش آموزان ممتاز با بهره گیری از سیره عملی شهداء خودشان، عملشان و مرامشان را زینت دهند، رسیدن به رتبه علمی بالا همراه با ادب و ایمان را توفیق الهی برشمرده که بایستی قدر این نعمت الهی را دانست.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۳۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
زینت دانش آموزان ممتاز بهره گیری از سیره عملی شهداست
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در دیدار با دانش آموزان نمین به مناسبت روز شهدا اظهار داشت: دانش آموزان ممتاز با بهره گیری از سیره عملی شهداء خودشان، عملشان و مرامشان را زینت دهند، رسیدن به رتبه علمی بالا همراه با ادب و ایمان را توفیق الهی برشمرده که بایستی قدر این نعمت الهی را دانست.

وی افزود: در دوران جوانی هست که می‌توان به تمامی اهداف عالیه انسانی رسید و به حق این دوران طلایی‌ترین و ناب‌ترین دوران زندگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با تقدیر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش، مدیران و معلمان، دانش آموزان را به فهمیدن مطالب درسی توام با استدلال تحلیلی سفارش نموده و آن را رمز ماندگاری یادگیری و آموزش واقعی دانست.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز طی سخنانی شهداء را شاگرد اولی مدارس عشق و ایمان خوانده که توانستند در میدان عمل و در مرحله جانبازی از آزمایش الهی سربلند بیرون آیند.

انوش جعفری خانقاه گفت:: دانش آموزان ممتاز افتخار شهرستان و سند محکم اثبات مجموعه زحمات و تلاش‌های ارزشمند فرهنگیان بوده که به خوبی با احساس مسئولیت و با اعتماد و خودباوری پاسخ زیبنده‌ای به این فعالیت‌ها دادند.

در ادامه از سوی امام جمعه شهرستان بسته فرهنگی به دانش آموزان و فرهنگیان در آستانه عید نوروز و در ماه مبارک رجب المرجب اهداء گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار